29 Mayıs 2012 Salı

Boncuk işi takılar


Boncuk işi takılar çok güzeller emek isteyen bir iş, Boncuk örme işiyle gelir elde eden hanımlar var.
www.emeksensin.com da bu işleri yapan bayanların yaptıkları takılar ve elişleri var Ayrıca fransız bir hanımın sitesinde boncuk takıların örnekleri var.  http://alittleinnocence.over-blog.fr/



































































     
YAPILIŞ RESİMLERİ



                                                






Malzemeler
Misina Büyük boy inci Kum boncuk Halka Klips İnce zincir Karga burun Pense Yapımı

Boncuk klipsini, incinin üzerine getirin ve ikisinin ortasından ucu yuvarlak çiviyi geçirin. Karga burun yardımıyla ucunu hafif aralık kalacak şekilde kendinize doğru bükün.

İncinin etrafını diğer misinada olan kum boncuklardan 6 tanesiyle sarın ve 6. kum boncuğun içinden diğer misinanın ucunu ters istikamette geçirin.

Aynı işlemi diğer boncuklara yapın. Her 6. kum boncuktan geçirdiğiniz misina sayesinde bu dizaynı özel bir çaba sarf etmeden yapabilirsiniz. Boncuklar sizi yönlendirecek.

Bütün inciler bittikten sonra misinanın ucuna düğüm atın. Karga burun ve pense yardımıyla açmış olduğunuz halkaları bilekliğin iki ucuna da misinadan geçirip kapatın.
bilekliği pense ile düzenleme
Zinciri bileğinizin ölçüsüne göre kesin ve pense yardımıyla halkaya geçirin. Klipsleri de taktıktan sonra bilekliğiniz hazır

2 yorum:

  1. bayıldım bunlara :)sitenizi yeni keşfettim birkaç dakikadır geziniyorum,çok keyifli paylaşımlar var ellerinize sağlık,izleyiciniz oldum bile :)
    bende yeni blog açtım yemek ağırlıklı ama makyaj takı başlıklarımda var sizde benim izleyicxim olursanız çok sevinirim,sizi davet ediyorum sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Ev hanımları, emekliler, öğrenciler firmamızda internet üzerinden günde sadece 2 saat çalışarak ek gelir elde etmek istermisiniz sistemimizle calışmak isterseniz? http://is.gd/jWPeD7

    YanıtlaSil